"Myślą przewodnią akcji jest kulinarna podróż sentymentalna, którą każdy z nas odbywa podczas gotowania. - Strategia agencji łączy w sobie ekspercki wizerunek marki Bosch z nową linią produktów Food&Joy w Delikatesach Alma. Inspiracji kulinarnych dostarcza znany kucharz - Robert Sowa" - mówi Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny w agencji INSIGNIA.
W ramach promocji „Twój świat od kuchni” agencja zaprosiła pasjonatów kulinariów do chwalenia się swoimi przepisami „z historią” - wywołującą wspomnienia i emocje. Internauci mogą dzielić się przepisami, które wpłynęły w na ich życie. Na potrzeby akcji powstał serwis www.twojswiatodkuchni.pl, w którym będą pojawiały się filmy kulinarne z historiami opowiadanymi przez Roberta Sowę, przepisy internautów oraz informacje na temat sprzętu marki Bosch i produktów Food&Joy. Autorzy najlepszych przepisów zostaną zaproszeni do finału do wspólnego gotowania pod okiem mistrza i staną do walki o kuchnię marzeń wyposażoną w sprzęt marki Bosch oraz zestawy prezentowe Food&Joy.
Kampania potrwa 8 tygodni. Działania promocyjne akcji „Twój świat od kuchni” obejmują prasę, POS TV w sklapach Alma oraz kampanię w internecie i social mediach.
Żródło: Bosch/ agdrtv24.pl