‹ Poprzedni wpis Wróć do listy wpisów Następny wpis ›

Gala PRIX DE BEAUTÉ 2011

 

Wyjątkowe kompozycje smaków w interpretacji ROBERTA SOWY jak zwykle ujęły podniebienia wymagających gości. Zachwycające były również desery przygotowane przez Tomasza Dekera – jednego z najbardziej cenionych polskich Mistrzów Cukiernictwa, właściciela T.Deker Patissier & Chocolatier (www.tdeker.pl).

 

Już po raz trzynasty polska edycja magazynu Cosmopolitan (Wydawca Hearst – Marquard Publishing) wręczyła kryształowe statuetki najlepszym kosmetykom roku, przyznając im tym samym prestiżowy, międzynarodowy tytuł Prix de Beauté. Statuetki kryształowych „diamentów” zostały przyznane w 18 kategoriach.

Celem konkursu jest ułatwienie czytelniczkom – młodym, aktywnym, dbającym o urodę kobietom, wyboru najlepszych kosmetyków dostępnych na polskim rynku. Elementem wyróżniającym konkurs spośród innych konkursów kosmetycznych organizowanych w Polsce jest jego międzynarodowy charakter, profesjonalne jury, którego ocenie poddane są zgłoszone produkty oraz udział samych firm kosmetycznych w wyborze zwycięzców.

 

Statuetki zostały wręczone zwycięzcom przez najbardziej stylowe GWIAZDY polskiego show biznesu: Małgorzatę Sochę, Edytę Herbuś, Halinę Mlynkovą, Patrycje Kazadi, Magdalenę Schejbal, Paulinę Sykut, Katarzynę Cichopek, Dawida Wolińskiego.

W trakcie Gali wystąpiły dwie wyjątkowe artystki: MISIA FURTAK z zespołu TRES.B (laureat FRYDERYKA 2011 w kategorii DEBIUT ROKU) oraz jedna z najwybitniejszych polskich wokalistek jazzowych – AGA ZARYAN.

 

Tegoroczna Gala Prix de Beauté 2011 była również wyjątkowa z innego powodu: w trakcie wieczoru ogłoszono również, że Cosmopolitan przyłączył się do międzynarodowej akcji zapoczątkowanej 5 lat temu przez amerykańską edycję Cosmopolitan – Practice Safe Sun.

OPALAJ SIĘ BEZPIECZNIE to akcja społeczna, która ma na celu ostrzec młode kobiety przed szkodliwym wpływem słońca na skórę i uświadomić im jak najlepiej chronić się przed skutkami jego działania. Cosmopolitan chce, aby jego czytelniczki opalały się dla przyjemności, bez szkody dla zdrowia. Polska akcja prowadzona jest pod hasłem Opalaj się bezpiecznie.

Partnerem merytorycznym akcji jest: Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie w Warszawie.

Partnerami akcji Opalaj się bezpiecznie są również: Fundaja Tam i z Powrotem działająca przy Warszawskim Centrum Onkologii, Shiseido, By Dziubeka – biżuteria modowa

Międzynarodowym symbolem akcji jest unikatowa bransoletka, która ma być znakiem rozpoznawczym Cosmodziewczyny: świadomej siebie, pięknej i zdrowej! Każda z osób, która kupi bransoletkę lub będzie ją nosić stanie się ambasadorką akcji Opalaj się bezpiecznie! Część dochodu ze sprzedaży bransoletek będzie przekazana na rzecz Fundacji „Tam i z Powrotem“, której celem statutowym jest wspieranie Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie w Warszawie.

Pierwszymi, honorowymi ambasadorkami akcji Cosmopolitan Opalaj się bezpiecznie! są: Beata Sadowska i Gwiazdy, które wręczyły nagrody zwycięzcom w konkursie Prix de Beaute 2011 – Katarzyna Cichopek, Małgorzata Socha, Patricia Kazadi, Edyta Herbuś, Magda Schejbal, Paulina Sykut, Halina Młynkowa.

Zasady konkursu PRIX DE BEAUTE:
W pierwszym etapie, do konkursu Prix de Beauté zapraszane są wszystkie firmy działające na rynku polskim. Następnie uczestnicy konkursu nadsyłają zgłaszane przez siebie produkty w odpowiedniej kategorii. Produkty te są oceniane przez jurorów pod względem składu, jakości, zgodności obietnic producenta z rzeczywistym działaniem produktu, stopnia zadowolenia z jego stosowania oraz stosunku jakości do ceny. Po dokonaniu oceny,  jury nominuje do nagrody Prix de Beauté  po 5 produktów,  w 18 kategoriach.

Po ogłoszeniu nominacji w marcowym wydaniu Cosmopolitan przedstawiciele firm biorących udział w konkursie proszeni są o oddanie głosu na najlepszy ich zdaniem produkt (nie mogą głosować na własne produkty). Nadesłane głosy zostają podliczone i są brane pod uwagę przez jury podczas ustalania werdyktów. W marcowym wydaniu Cosmopolitan ogłasza również konkurs dla czytelniczek, które spośród nominowanych kosmetyków głosują na swoje ulubione kosmetyki w pięciu dodatkowych kategoriach.

Ostatecznego wyboru w osiemnastu kategoriach dokonało jury w składzie:
Jolanta Zakrocka – przewodnicząca Jury redaktor działu urody Cosmopolitan
Hanna Wolska – redaktor naczelna Cosmopolitan
Anna Mucha – aktorka
Joanna Chatizow – kosmetolog
Margo Węgierek – makijażystka
Magdalena Ciupińska – dr  nauk med., specjalista dermatolog

Informacja o konkursie
Prix de Beauté jest jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych w branży kosmetycznej w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i w Polsce. Nagrodzone firmy otrzymują statuetkę Prix de Beauté przedstawiającą diament na postumencie. Pierwsza edycja konkursu Prix de Beaute odbyła się w 1993 roku w Niemczech.
W Polsce konkurs ten został zainaugurowany w 1998 roku i cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Dotychczasowe edycje okazały się wielkim sukcesem. Duża liczba zgłaszanych produktów jest wyrazem wyjątkowej rangi i prestiżu tego konkursu.