We wtorek, 17 stycznia, Robert Sowa uczestniczył w prezentacji NEXT LEVEL SOLUTIONS, zorganizowanej w warszawskim Teatrze IMKA. Podczas spotkania przedstawiciele firmy Winterhalter opowiedzieli o dwóch nowych modelach biznesowych CONNECTED WASH oraz PAY PER WASH. Po zakończeniu prezentacji odbył się koktajl przygotowany przez N31 restaurant & bar by Robert Sowa.
Zawsze o jeden pomysł z przodu, czyli rozwiązania NEXT LEVEL SOLUTIONS od Winterhalter
Przez ponad 70 lat Winterhalter reprezentował jakość i niezawodność w kuchni oraz pomagał kształtować rynek poprzez techniczne innowacje. Teraz Winterhalter przenosi komercyjne zmywanie o krok naprzód: wraz z rozwiązaniami NEXT LEVEL SOLUTIONS.
Cyfryzacja i łączność z Internetem to obecne czołowe trendy zmieniające świat. Prezes Zarządu Ralph Winterhalter mówi: „Zadaliśmy sobie pytanie, jak moglibyśmy skorzystać z możliwości digitalizacji w celu usatysfakcjonowania naszych klientów?” W odpowiedzi na to pytanie, Winterhalter opracował dwa rozwiązania NEXT LEVEL SOLUTIONS: nowe modele biznesowe CONNECTED WASH oraz PAY PER WASH.
CONNECTED WASH to zmywarka Winterhalter połączona z Internetem, która zapewnia większe bezpieczeństwo i większą efektywność w kuchni. PAY PER WASH to alternatywny model płatności, który pozwala zmywać bez żadnej inwestycji, czy ryzyka. Oba rozwiązania są w chwili obecnej dostępne dla zmywarek podblatowych z serii UC.
Zmywarki CONNECTED WASH są połączone w sieci poprzez LAN lub W-LAN (Wi-Fi) i wysyłają dane na serwer w czasie rzeczywistym. Poprzez użycie komputera, tabletu lub smartfonu, klienci mogą monitorować funkcje maszyny przez całą dobę za pośrednictwem aplikacji CONNECTED WASH z dowolnego miejsca na świecie. Dane trafiają do serwera Winterhalter, gdzie po analizie, jeśli zachodzi taka potrzeba, są wyświetlane w formie rekomendowanych czynności, które należy podjąć, aby sprzęt pracował wydajniej. Gdy tylko maszyna odnotuje błąd krytyczny, wybrana osoba otrzyma zawiadomienie na smartfon lub tablet. Klienci mogą szybko zareagować na zakłócenia i dzięki temu unikać przestojów w najbardziej nieoczekiwanych momentach.
CONNECTED WASH daje także wskazówki co do optymalizacji kosztów. Na przykład, okres od rozpoczęcia pracy i pierwszym cyklem zmywania może być za długi i powodować niepotrzebne koszty. Ralph Winterhalter tłumaczy: „Następnym częstym problemem są puste kanistry na detergent. Od tej pory klienci będą aktywnie informowani i będą mogli natychmiast je uzupełnić – w innym przypadku maszyna zmywałaby dalej bez detergentu. Korzyści dla użytkowników są ogromne.” W przyszłości wszyscy klienci będą mogli na tym skorzystać: bez względu na to czy są właścicielami małej kawiarenki z tylko jedną zmywarką czy też właścicielami biznesu gastronomicznego z kilkoma maszynami w różnych miejscach.
PAY PER WASH to alternatywny model płatności. Dzięki temu modelowi, klienci Winterhalter nie muszą już kupować zmywarki, pomijając dodatkowe koszty. Umowy PAY PER WASH nie mają minimalnego terminu trwania i mogą być wypowiedziane w krótkim czasie. Ralph Winterhalter jest bardzo zadowolony: „Właściciele restauracji kwestionują tradycyjne podejście w coraz większym stopniu. Teraz niekoniecznie chcą mieć zmywarkę na własność, zamiast tego chcą płacić tylko w momencie użycia.”
W modelu PAY PER WASH jest ustalona cena za cykl zmywania i wszystko jest wliczone w pakiet: zmywarka, kosze, uzdatnianie wody, chemia i serwis. W tym modelu płatności, Winterhalter zapowiada „zero ryzyka” dla wszystkich zajmujących się działalnością gastronomiczną. „Nawet koszty naprawy i konserwacji są wliczone w stałą cenę.” – dodaje Ralph Winterhalter.
Klienci PAY PER WASH wybierają pożądaną liczbę cykli zmywania i płacą za pomocą karty kredytowej. Kody zmywania są wprowadzane do maszyny, a zmywanie można rozpocząć zaraz po ich implementacji. Ten nowy model płatności jest wyjątkowo korzystny dla gastronomów, którzy lubią obliczać koszty biorąc pod uwagę kalkulację opartą na ilości cykli mycia. Właściciele rozpoczynający działalność mogą także polegać na doskonałych efektach zmywania, bez potrzeby wstępnej inwestycji, w przypadku biznesu sezonowego mogą oni płacić za zmywanie tylko w okresie zarabiania pieniędzy. Więcej informacji na temat rozwiązań NEXT LEVEL SOLUTIONS od Winterhalter znajdziesz na stronach www.connected-wash.biz oraz www.pay-per-wash.biz
Firma Winterhalter Gastronom GmbH została założona w 1947 roku przez Karla Winterhaltera
w Friedrichshafen am Bodensee. Dziś Jürgen oraz Ralph Winterhalter, syn i wnuk założyciela, prowadzą firmę rodzinną. Firma posiada ponad 1250 pracowników na całym świecie, zarządzana przez właściciela rodzina firm jest jednym z czołowych graczy w kuchennym przemyśle komercyjnym. Winterhalter jest ekspertem w dziedzinie komercyjnych zmywarek przemysłowych. Doskonałe efekty gwarantowane przez zmywarki, środki czyszczące, uzdatnianie wody oraz kosze. Winterhalter oferuje kompleksowe systemy, a poszczególne produkty charakteryzują się najwyższą ekonomiczną skutecznością i łatwością w obsłudze oraz reprezentują innowację i niezawodność w kuchni od kilkudziesięciu lat.
Na całym świecie gastronomia, restauracje fast food, hotele oraz klienci gastronomii instytucyjnej
a także piekarnie, sklepy mięsne polegają na najwyższej jakości produktów do zmywania marki Winterhalter. Centrala firmy mieści się w Meckenbeuren am Bodensee. Dodatkowe fabryki zostały także otworzone w Endingen, Niemcy oraz w Rüthi w Szwajcarii. Winterhalter jest reprezentowany na całym świecie w więcej niż 70 krajach przez oddziały lub partnerów.
Więcej informacji na temat firmy Winterhalter Polska jest dostępnych na stronie internetowej www.winterhater.com.pl, na profilu Facebook: www.facebook.com/WinterhalterPolska/ oraz na kanale YouTube: Winterhalter Polska.