‹ Poprzedni wpis Wróć do listy wpisów Następny wpis ›

Otwarcie nowej siedziby Advanced PR

 

Agencja Advanced PR od ponad 3 lat reprezentuje na polskim rynku Norwegian Seafood Export Council i odpowiada za promocję norweskiego łososia i norweskiego śledzia. 

W prawdziwie gorącej atmosferze na przyjęciu bawili się Klienci i Przyjaciele agencji. Z grona Klientów agencji spotkaliśmy przedstawicieli m.in. wiodących firm deweloperskich: GTC, MGPA, Neinver Polska, Centrum Development and Investment Polska, dyrekcję Nowego Teatru Krzysztofa Warlikowskiego oraz licznych przedstawicieli mediów. Nie zabrakło też kulinarnych Przyjaciół APR z Robertem Sową, Grzegorzem Łapanowskim, Konradem Birkiem, Krzysztofem Baranowskim oraz Andrzejem Rudnickim-Sipayłło – właścicielem nowo powstającej  restauracji i winiarni „Merliniego 5”.

Za kulinarną oprawę odpowiedzialny był oczywiście Robert Sowa, który w letnim menu zaserwował gościom: przystawki – m.in. roladki z bakłażana, szynkę Podkomorzego z serem pleśniowym i rukolą, kompozycję wędzonego łososia i trio śledzi z sosami i dodatkami. W gorący dzień idealnie sprawdzały się lekkie sałaty z arbuza z czerwoną cebulą i świeżo siekaną kolendrą, krewetki z melonem, mango i sosem koktajlowym, sałatka grecka z oliwkami, ziołami i serem Lazur, sałatka z kuleczek sera mozzarella z pomidorami, emulsją z bazylii i orzeszkami pinii.

Jak garden party to rzecz jasna grill. Gości podejmowano szaszłykami z krewetek, nowozelandzkim combrem jagnięcym, polędwiczkami wieprzowymi z serem pleśniowym w bekonie, łososiem norweskim z salsą meksykańską grillowanym w folii, szaszłykiem z kurczaka i ananasa oraz grillowanymi warzywami z aromatycznymi ziołami.

 

O dobór win zadbał Sławomir Kojło z Piwnicy Wybornych Win.

Mimo sezonu wakacyjnego goście licznie dopisali. Jak twierdzą właścicielki firmy, letnie przyjęcia ogrodowe w APR staną się coroczną tradycją.