Faktura nowej butelki Finlandia Vodka przypomina surowe rzeźbienia w zaczynającym topnieć lodzie. Na materiałach i zdjęciach stworzonych jako tło wizualne do najnowszego projektu widnieją delikatne fale, powstające tuż przed momentem, gdy lód topnieje i zmienia swą postać w wodę. Ta interesująca tekstura ma podkreślać krystaliczną czystość Finlandii.
Pokaz krystalicznej formy odbył się na specjalnie z tej okazji sprowadzonym ekranie kinowym, w formie filmu nakręconego w technice 3D, gdzie elementy oraz kawałki lodu przenikały przybyłych gości, a nowa butelka powstawała od podstaw z lodu. Dodatkową atmosferę zbudowała krystalicznie czysta scenografia - biel i błękit oraz gra świateł. Dopełnieniem całości były wielkie i przepiękne kryształowe żyrandole. O oprawę muzyczną zadbali: Bartek Winczewski, grupa Me Myself and I oraz Maceo Wyro. Imprezę zaszczycił też swoją obecnością Tomasz Małek - mistrz świata w sztuce flair, a ekipa Flair Factory na oczach gości zręcznie wykonywała za barem skomplikowane ewolucje. Organizatorzy zadbali, by do ostatniego gościa nie zabrakło doskonałych, eleganckich drinków na bazie Finlandia Vodka oraz wyśmienitego jedzenia serwowanego przez Studio Kulinarne Roberta Sowy.
Wspomniana odsłona nowej butelki zachwyciła wszystkich obecnych, którzy na czas prezentacji 3D otrzymali profesjonalne, kinowe okulary. Nowy - doskonały design butelki Finlandia Vodka podziwiało ponad 400 zaproszonych osób. Przybyło wielu znamienitych gości, w tym przedstawiciele mediów oraz między innymi: Anna Ibisz, Rafał Mohr, Agata i Marek Kościkiewiczowie, Żora Korolyov, Mikołaj Komar, Michał Figurski, Krzysztof Kasowski i Michael Moritz.
Polska jest jednym z dwóch pierwszych rynków, gdzie pojawia się nowa odsłona Finlandia Vodka i jest to kolejne wielkie wydarzenie w wieloletniej historii tego wyśmienitego trunku. Kolejna butelka swoją fakturą przypomina surowe rzeźbienia w zaczynającym topnieć lodzie. Na materiałach i zdjęciach stworzonych jako tło wizualne do najnowszego projektu widnieją delikatne fale, powstające tuż przed momentem, gdy lód topnieje i zmienia swą postać w wodę. Ta interesująca tekstura ma podkreślać krystaliczną czystość Finlandii.
To pierwsza światowa marka premium na rynku, która jest znana z kolejnych, wielokrotnie nagradzanych projektów - powiedział Neil Punwani, Managing Director Finlandia Vodka. Nowa butelka zachwyca oszałamiającym, a jednak funkcjonalnym projektem. Design to sztuka i mam nadzieję, że nasi klienci będą równie kreatywni poszukując różnych zastosowań dla butelki - od wazonu po karafkę na wodę. Jeśli nie, nasze wysokiej jakości szkło podlega całkowitemu recyklingowi i zachęcamy naszych konsumentów, aby przysłużyli się naturze.
Nowe opakowanie nawiązuje do tradycyjnego fińskiego wzornictwa. Butelka została stworzona dzięki wspólnemu wysiłkowi grupy ludzi związanych z marką Finlandia Vodka, wśród których znaleźli się artyści, architekci marki, projektanci tacy jak Harri Koskinen, światowej sławy fiński projektant, który odegrał znaczącą rolę w rozwoju poprzedniej butelki Finlandii, czy też Kenneth Hirst, wielokrotnie nagradzany projektant z Nowego Jorku.
Mimo ciągłej ewolucji butelki, Finlandia pozostała wierna swoim oryginalnym pryncypiom, czyli oferowaniu najlepszego co daje Finlandia, największej możliwej liczbie ludzi - powiedział Punwani. Nasze najnowsze projekty i wspaniale smakująca wódka pomogły nam osiągnąć drugą pozycję pośród największych marek wódek premium w Europie i piątą na świecie, przy sprzedaży ponad 3. milionów skrzynek w ponad 130. krajach na wszystkich rynkach. Mamy nadzieję, że nowe opakowanie Finlandii zdobędzie kolejnych przyjaciół lub przyciągnie starych z całego świata dzięki najlepszej na świecie wódce.